القلب ينبض بحبك يأسدنا المفدى و سيدَّ الوطنِّ و سيد الرجال و عزَّ العّرُّبّ وَفَخَّرَّ الامَّةِ

Monday 6 June 2011

أنا السوري I am the Syrian


أنا السلام عقيدتي
The peace may faith
أنا السلام عقيدتي
أنا التاريخ خطيته بيدي ..
With my hand I wrote the history
أنا المسيحي أنا المسلم ..
I am the Christian , I am the Muslim
أنا الأسطورة المنقوشة على الحجر السرمدي
I am the legend engraved on the stone permafrost
أنا المسيح النازف في الكنائس
I am the bleeder Christ in the Churches
أنا المهاجر المحمدي الى الحرية ..
I am the Mohammadi immigrant to freedom
أنا السيف العلوي المسلول على الأعادي
I am the alawit sword on the enemies
أنا الناصر المحرر لبيت المقدس ..
I am the Nasser, liberator of the Jerusalem
أنا الحمامة الأموية الداعية للسلام
I am Umayyad done advocate a peace
أنا الآشوري والأرمني والشركسي والدرزي والكردي ...
I am the : Assyrian , Armenian , Circassian , Druze and Kurdish
أنا السوري 
 I am the Syrian
سيدي و قائدي
My Sir and Leader
بشار الأسد
Bashar AL ASSAD
لمن لايعرف
To anyone who does not know
 
 

No comments:

Post a Comment